Garantie & Klachten

Wij doen onze uiterste best om te voorkomen dat jij een defect of ondeugdelijk product ontvangt. Gebeurt dit toch, dan kun je uiteraard een beroep doen op de wettelijke garantie.

Op alle producten zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze staan vermeld op onze website. Een defect of ondeugdelijk product, dat veroorzaakt is door een productiefout, valt onder onze garantie. Wij zullen dit dan ook ten alle tijde in behandeling nemen en jou een gepast oplossing aanbieden. Hierbij valt te denken aan een vervangend artikel, vakkundige reparatie of creditering van jouw aankoopbedrag. Om in aanmerking te komen voor garantie dien je in bezit te zijn van het aankoopbewijs. Dit is tevens uw garantiebewijs. Klachten zonder aankoopbewijs kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Daarnaast nemen wij geen klachten in behandeling die voortkomen vanuit verkeerd gebruik van het product of door onjuiste behandeling (denk hierbij aan verkeerd wassen, slijtage en kleurvervaging). Lees daarom voor gebruik de labels met wasvoorschriften goed door. Of bekijk ‘onze tips’ met betrekking tot het wassen van verschillende soorten producten om verkeerd wassen te voorkomen.

Wij vragen jou altijd eerst contact met ons op te nemen alvorens het defecte product retour te sturen. U kunt jouw klacht bij ons kenbaar maken door het ‘contactformulier’ in te vullen. Ook kunt u uw klacht per e-mail sturen naar info@bed-plus.nl. Hierbij is het belangrijk dat je jouw ordernummer vermeld. Stuur ook een foto van het product van kwestie mee en zorg ervoor dat je een duidelijke beschrijving geeft van de klacht. Op deze manier kunnen wij jouw klacht eventueel direct beoordelen.

Uiteraard streven wij ernaar om jouw klacht zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen na melding van jouw klacht, af te handelen.