Wat is mijn garantie?

Op alle producten zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze staan vermeld op onze website. Om in aanmerking te komen voor garantie dien je in bezit te zijn van het aankoopbewijs. Dit is tevens jouw garantiebewijs. Klachten zonder aankoopbewijs kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Daarnaast nemen wij geen klachten in behandeling die voortkomen […]

Hoe zit het met mijn garantie?

Wij doen onze uiterste best om te voorkomen dat je een defect of ondeugdelijk product ontvangt. Gebeurt dit toch, dan kun je uiteraard een beroep doen op de wettelijke garantie. Een defect of ondeugdelijk product, dat veroorzaakt is door een productiefout, valt onder onze garantie. Wij zullen dit dan ook ten alle tijde in behandeling […]

Mijn bestelling ligt niet meer op het afhaalpunt?

Als een pakket niet afgeleverd kan worden, wordt deze voor je klaargelegd op een afhaalpunt. Wanneer een pakket niet wordt opgehaald bij een afhaalpunt, is Bedplus gerechtigd om €8,50 in rekening te brengen voor de kosten van de retourzending. Als je pakket weer bij ons terug is, zal ( het betreffende gedeelte van) je bestelling […]

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Een deel van het assortiment op de webshop is ook te beschikbaar in onze winkel in Surhuisterveen. Echter, ons online assortiment is uitgebreider dan de voorraad in onze showroom. Wilt u zeker weten of het product in de winkel beschikbaar is, neem dan contact met ons op. 

Wat zijn de levertijden van matrassen en boxsprings?

Matrassen en boxsprings uit onze ‘showroom’ kennen extreem snelle levertijden, vaak kunt u deze dezelfde dag nog in huis hebben. Na aankoop kijken wij samen met u welk bezorg moment voor u het beste uitkomt. In principe leveren en monteren wij de producten bij u thuis, maar u bent uiteraard ook vrij om de producten […]

Wat zijn de levertijden van bedtextiel?

Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag nog te verzenden. Bestel je na deze tijd, dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag verzonden. Bij de meeste producten die op voorraad zijn, heb je deze dus al de volgende dag in huis. Echter, wij kunnen dit niet […]

Mijn bezorgadres wijkt af van het factuuradres

Het adres dat jij hebt opgegeven is het factuuradres. In principe worden bestellingen naar dit adres verstuurd. Moet de bestelling naar een ander adres dan het factuuradres, dan kan jij dit aangeven als je jouw bestelling plaatst.

Kan ik ook betalen bij aflevering?

Bij producten die besteld zijn via de webshop dien je te betalen via een van de betaalmethodes. Wanneer je een product besteld via onze winkel en wij deze persoonlijk bij jou af komen leveren, zoals een matras of boxspring, dan kan je deze afrekenen bij aflevering. Dit kan contant of via het mobile pinautomaat. Wij […]

Welke betaalmethodes zijn er?

Bij bedplus maken wij gebruik van meerdere betaalmethodes, Dit zijn de methoden waarmee u veilig kunt betalen:  iDEAL Paypal Klarna  Cadeaukaarten Maestro Visa 

Kan ik de producten bekijken in de showroom?

Een deel van het assortiment op de webshop is ook te bezichtigen in onze winkel in Surhuisterveen. Echter, ons online assortiment is uitgebreider dan de voorraad in onze showroom. Wil je het product graag bekijken? Neem dan contact met ons op om er zeker van te zijn dat dit specifieke product aanwezig is in de […]