Voor het plaatsen van een bestelling kun je de volgende stappen volgen
Stap 1: Kies het product dat jij wilt bestellen en plaats deze in jouw winkelmand. Dit doet je door te klikken op ‘In winkelmand’. Nog niet uit gewinkeld en wil je meer producten toevoegen? Klik dan op ‘verder winkelen’.
Stap 2: Jouw gekozen product(en) is/zijn nu in de winkelmand geplaatst. Om dit te controleren kun je rechtsboven op de webpagina klikken op het winkelmandje.
Stap 3: Controleer of de juiste producten zijn toegevoegd aan jouw winkelmand. Let er hierbij op dat je de juiste maat en kleur hebt geselecteerd.
Stap 4: Klopt jouw bestelling? Klik dan op ‘Bestellen’.
Stap 5: Om jouw bestelling te kunnen verzenden hebben wij jouw gegevens nodig. Deze kun je gemakkelijk invullen in het formulier.
Stap 6: Kies het betaalmiddel dat jij wenst te gebruiken en klik op ‘Betalen’ Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving.
Stap 7: Wanneer de bestelling betaald is, ontvang jij hiervan een bevestigingsmail van ons. Hiermee wordt bevestigd dat de bestelling gelukt is en dat wij aan de slag gaan om de producten zo snel mogelijk bij jou te bezorgen!
Om te bekijken of een product op voorraad is selecteer je het product dat jij graag wilt bestellen. Je ziet dan direct staan wat de voorraadstatus van dit product is. Staat jouw maat niet meer tussen de keuzeopties, dan betekent dit dat deze maat (tijdelijk) niet beschikbaar is. Wil je meer informatie over wanneer een product weer geleverd kan worden, neem dan contact met ons op.
Wanneer je de betaling hebt voltooid, dan krijg jij automatisch een bevestigingsmail. Controleer eventueel of de mail in jouw spammail terecht gekomen is. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan op jouw bankrekening of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Heb je wel betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij de bestelling samen met jou kunnen controleren.
Na afronding van de bestelling ontvangt je een bevestigingsmail. Dit betekent dat jouw order bij ons binnen is gekomen. Vanaf dit moment gaan wij hard aan de slag om de door jou gekozen producten te verzamelen voor transport. Jij ontvangt opnieuw een email zodra jouw bestelling onderweg is. Hierin wordt een track & trace-code om jouw bestelling te volgen.
Het wijzigen van jouw bestelling.
Om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren vragen wij jou om ‘contact ‘met ons op te nemen.
Wij raden jou aan om dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Dit omdat de bestelling per direct worden doorgezet naar ons fulfilment center.
Een deel van het assortiment op de webshop is ook te bezichtigen in onze winkel in Surhuisterveen. Echter, ons online assortiment is uitgebreider dan de voorraad in onze showroom. Wil jij het product graag bekijken? Neem dan contact met ons op om er zeker van te zijn dat dit specifieke product aanwezig is in de winkel.